sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Da de ce scriu eu in engleza?

Conform statisticilor de vizitatori pe blog, nici 5% nu sunt din afara tarii, si mai mult ca sigur si aceia in majoritate sunt tot romani ... asa ca dragii mei, de azi ne auzim pe limba materna, atat de draga noua tuturor :)

Planul pe azi e sa fac o sedinta foto pentru o firma de avocati. Le trebuiesc oamenilor fotografii pentru site-ul firmei. E de apreciat, pentru ca in Romania extrem de putine firme investesc in imaginea oamenilor care o tin pe picioare.

Parerea mea este ca a-ti pune pe site-ul companiei pe care o conduci si o sectiune cu oamenii care te reprezinta, unde un posibil client in cautare de: avocat, medic, consultant, agent imobiliar etc. etc., reprezinta un lucru extrem de important.

Eu ca si posibil client, intotdeauna ma documentez despre firma cu care urmeaza sa lucrez, caut pe net, pe site-ul lor, ma uit dupa pareri ale altor clienti si m-ar interesa foarte mult sa vad si o imagine a celui cu care voi colabora din timp, o scurta descriere a lui ...

(cativa dintre angajatii Swiss Venture Romania - un alt client recent de-al meu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu