luni, 2 februarie 2009

Artist sarac, vand lucrarile din expozite

Edit2: Vedeti disponibilitatea tablourilor! Click aici.


Asa ar suna un anunt in momentul de fata. Celebra poveste: nu le-as vinde, da am nevoie de bani. Vreau sa cumpar D700-le. Am zis ca mai stau pana la toamna, dar, dupa cum imi sta in fire de cand ma stiu, cum mi se pune pata pe ceva, trebuie sa il iau urgent.

Edit:
paranteza scoasa ca nu avea legatura

Asadar, pentru cine nu stie, in toamna anului trecut, impreuna cu un bun prieten fotograf, Bogdan Panait, am vernisat la Craiova expozitia de fotografie Aproape Liniste. Au fost expuse cate 30 fotografii de fiecare, in conditii calitative de exceptie:
  • print hartie mata in proces fotografic DURST LAMBDA© (multumesc ca existati AMEDesign)
  • rame de aluminiu negru mat
  • dimensiune 50 cm pe latura mare
  • passepartout gri neutru 3-4 cm
  • geam museum archival anti-glare, anti-reflex
  • caserare
Nu pot descrie cat de bine pot arata printate si inramate, trebuie vazute Live!


Din pacate expozitia nu am reusit sa o vernisam si la Bucuresti, ca deh, oameni ocupati cei de pe la muzee sau sali de expozitie, asa ca in acest moment fotografiile sunt la studio, asteptand sa se intample ceva cu ele: fie sa ajunga in casele unor oameni pasionati de natura si peisaj, fie ca decor intr-un birou al unei firme, cabinet, ori un bar, o cafenea, ceainarie etc.

Daca va intereseaza (si aveti posibilitatea, sa sune ca la metrou, ce mama ma-sii) sau cunoasteti persoane ce pot fi interesate, va rog lasati un mesaj in comentarii.

Pretul unui tablou este de 275 Ron, mai putin fotografia Slalom (cea cu care am castigat la Microsoft in 2006 marele premiu Future Pro Photographer) pentru care astept oferte din partea clientilor. Se fac discount-uri pentru achizitii mai mari.

Va las sa va delectati privirea cu fotografiile din expozitie si in alt format decat slideshow-ul de mai sus, poate va pica vreuna cu tronc! :)


(Slalom)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu