vineri, 27 februarie 2009

Ce am mai facut in ultimul timp?

Mai nimic. Am avut o stare de lehamite generala. Nu am avut chef de nimic si cam de nimeni, nici de mine. Nu m-am simtit inspirat nici sa fac poze, nici sa scriu, nici sa fac curat prin casa (bine, cu ultima nu ma simt inspirat niciodata) ...

Si totusi, chiar si asa, fara sa am chef sa fac nimic, daca pun pe "hartie", am facut urmatoarele:
------------
Cititi mai mult apasand pe...

- l-am pozat pe fratemiu cu multe camere vechi atarnate de gat

- am pozat un sat parasit din pustietatea Baraganului - am facut teste la toate diafragmele cu niste obiective vechi de-ale lui fratemiu pe montura m42- am fost la Sibiu sa pozez angajatii de acolo ai aceleiasi SwissVenture de luna trecuta si pe drum am oprit de cateva ori pe valea Oltului- la intoarcere am urcat sus la Balea Lac- am racit (aici nu am poza)
- mi-am reinstalat windowsul pe desktop PC-ul de acasa ca i-am mai pus 2GB de ram (si nici aici)

Saptamana nu s-a incheiat si tot mai am de facut ceva:
  • de mers la Expo Bebe maine
  • de pozat o nunta frumoasa in weekend. Abia astept, e prima pe anul asta, si prima cu noul aparat. Sa vedem ce poate minunatia in bisericile intunecoase de la noi.

Postul asta e sec fara poze, dar il voi popula diseara cand ajung acasa cu poze "reprezentative" din timpul saptamanii. Rezolvat.

Pana una alta, va las sa va mai delectati cu ceva poze in IR.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu